درباره ما

همواره با این سوال روبرو هستیم که آیا زندگی ساده است یا پیچیده؟ 

زندگی ساده است اما قوانین خودش را دارد و برای پی بردن به آن ها نیازمند آگاهی هستیم. زندگی نعمتی که به ما داده شده تا به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم و در پس رشد و خودآگاهی به هر آنچه که می خواهیم برسیم.این سوال ” چه چیزی مهم تر از آگاهی؟ “

قصه تا آگاهی

آگاهی قدرتی که هیچ کس نمی تواند آن را از انسان بگیرد. آگاهی نوری است که تمام زندگی را با هنر خود روشن می کند. تا آگاهی شروع شد با این سوال ” چه چیزی مهم تر از آگاهی؟

در پی سال ها تجربه با طیف وسیعی از مراجعان بر آن شدیم که با کمک یکدیگر قدم در راه خودآگاهی بگذاریم و چراغی روشن کنیم که نور آن راه خودشکوفایی و پیشرفت را نشان دهد.

اعضاء تا آگاهی متشکل از افرادی دارای تخصص با اعتقاد به نشر علوم آگاهی به زبان ساده برای عموم افراد هستند و با نهایت تلاش در جهت به آگاهی رساندن جامعه قدم بر میدارند. 

باشد که در این راه به یاری پروردگار تاثیرگذار باشیم. 

لیدا متقیان

روان شناس و درمانگر بالینی

فریما رباط میلی

روانشناس و روان درمانگر

پیمانه کریمی

مدرس دوره های رشد فردی

تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید

تو یکی نه ای هزاری تو چراغ خود برافروز 

از شما و در کنار شما

تا آگاهی | راهی به سوی درک دنیایی که در آنیم …

وبسایت تا آگاهی در سال 1399 و با هدف انتشار و همرسانی تازه ترین احوال و اقوال روز علم روانشناسی و با تلاش یک گروه جوان در عرصه این دانش لایزال راه اندازی شده است. این وبسایت متعلق به مرکز مشاوره و خدمات آموزشی تا آگاهی است. در این مرکز می توانید خدمات آموزشی و مشاوره منحصر بفردی را با فعالیت افرادی که دل در گرو آگاهی بخشی به تمام فارسی زبانان دنیا دارند دریافت کنید.

پاسخگویی پشتیبانی: ۱۹:۰۰ – ۰۰۹:0۰
نشانی: تهران – چهارراه قصر
پ17 ، ساختمان پزشکان 17

شماره تماس: 88503827