کار گروهی

کار گروهی

کار گروهی 860 482 پیمانه کریمی

اگر  کسی علاقمند به ارتباط با دیگران نباشد، یا میزان آگاهیش از مهارتهای ارتباطی کم باشد، متاسفانه موقعیت های شغلی زیادی را در زندگی از دست خواهد داد. چون امروزه بیشتر مشاغل نیازمند ارتباط با افراد در محیط کار است.

با این که همه افراد ملزم به کار گروهی نیستند ، اما یادگیری مهارت کارآمد بودن در یک گروه،  برای پیشرفت در زندگی و کار، بسیار ضروری است.

فارغ از اینکه در چه حرفه ای فعالیت می کنید یا چه عنوان شغلی دارید، خوب کار کردن با کارفرما، مدیران و سایر افراد در محل کار می تواند در افزایش بهره وری در کارتان و همچنین ایجاد یک محیط صمیمی و لذت بخش برای خودتان و دیگران، بسیار موثر واقع شود.

یک گروه کاری ، به مجموعه ای از افراد گفته می شود که برای دستیابی به یک هدف مشترک با هم همکاری می کنند. عامل زمان امروز بیش از گذشته اهمیت یافته و تنها با مشارکت افراد در قالب گروه های کارآمد است که انجام بسیاری از فعالیت ها با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان امکان پذیر می شود.

توجه به این نکات می تواند شما را به عنوان یک عضو اثر بخش گروه کاری به دیگران معرفی کند:

  • با همکاران خود در گروه ارتباط خوبی برقرار کنید. روابط صادقانه و همدلی داشتن با افراد بسیار مهم است.
  • همواره مسؤولیت پذیر بوده و به اهداف گروه متعهد باشید.
  • در مقابل اشتباهات خود پاسخگو بوده و برای پذیرش ایده های جدید منعطف باشید. این ویژگی باعث میشود که افراد گروه احترام بیشتری برای شما قایل شوند.
  •  سعی کنید در طول زمان فعالیت در گروه، از روند کارها آگاهی داشته و با نگرش مثبت با بقیه اعضا همکاری نمایید.

پیمانه کریمی

4 دیدگاه
  • بسیار عالی و کاربردی ، سپاس

  • حورا حاتمی 1399/07/16 در 10:50 ق.ظ

    خیلی خوب بود🙏🏻👏🏻
    . یکی از مشکلات من همینه که خیلی اهل ارتباط نیستم و برای همین توی کارهای گروهی موفق نیستم .

    • پیمانه کریمی 1399/07/16 در 12:31 ب.ظ

      سلام خانم حاتمی ، سپاس از نظرتون، برای حل این مشکل میتونید سایت ما رو دنبال کنید و از توصیه های ما برای شروع ارتباطا ستفاده کنید.
      موفق و آگاه باشید همواره

از شما و در کنار شما

تا آگاهی | راهی به سوی درک دنیایی که در آنیم …

وبسایت تا آگاهی در سال 1399 و با هدف انتشار و همرسانی تازه ترین احوال و اقوال روز علم روانشناسی و با تلاش یک گروه جوان در عرصه این دانش لایزال راه اندازی شده است. این وبسایت متعلق به مرکز مشاوره و خدمات آموزشی تا آگاهی است. در این مرکز می توانید خدمات آموزشی و مشاوره منحصر بفردی را با فعالیت افرادی که دل در گرو آگاهی بخشی به تمام فارسی زبانان دنیا دارند دریافت کنید.

پاسخگویی پشتیبانی: ۱۹:۰۰ – ۰۰۹:0۰
نشانی: تهران – چهارراه قصر
پ17 ، ساختمان پزشکان 17

شماره تماس: 88503827